Saturday 9 December 2017

System handlu fcpo


Sobota, 11 marca 2017.Assalamualaikum bardzo dobry dzień. Mimo, że kartotekę FCPO, kelihatan, harga fcpo sekarang berada di pas support 2700-2750 Apakah ianya akan berjaya pasuje do sokongan ini, sama sama kita perhatikan Buat masa tiada tanda tanda daripada świecznik yang harga akan memantul. Mari kita melihat kepada faktura pengeluaran i permintaan terhadap minyak sawit mentah Jika kita lihat tendencja 2018, pengeluaran i permintaan pada bulan Mac macierzystego meningkat berbanding Januari i Februari Akan tetapi, pengeluaran pada Styczeń 2017 adalah tinggi, manakala permintaan demand pada Sty lutym 2017 r., W pada mata saya, faktor lambakan bahan mentah akan berlaku Harga kemungkinan akan naik disebabkan permathaan pada bulan Mac Efeknya mungkin seighga bulan Kwietnia w nocy Berapa nak naik saya rasa tak kuat seperti tahun 2018 Tapi, siapa yang boleh tahu kegilaan manusja dalam pasaran hadapan ni. Selamat berdagang dan berni agalah dengan penuh etika. Copyright 2009-2018 Wszelkie prawa zastrzeżone Informacje podane w niniejszej witrynie mają wyłącznie charakter informacyjny Żaden dostawca treści ani nie ponosi odpowiedzialności za błędy lub działania podjęte w oparciu o transakcje handlowe FOREX COMMODITIES mają duże potencjalne korzyści , ale także duże potencjalne ryzyko Musisz być świadoma ryzyka i być gotowym zaakceptować je w celu inwestowania na rynkach Don t handlu z pieniędzmi, które można sobie pozwolić na stracenie Wybrana firma brokerska jest wyłącznie odpowiedzialna za swoje usługi dla Ciebie użytkownik nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody lub koszty jakiegokolwiek typu wynikające z lub w jakikolwiek sposób związane z korzystaniem z usług firmy maklerskiej Wynik przeszły nigdy nie jest wskazówką przyszłych wyników Należy wziąć pod uwagę fakt, że na rynku wszystko jest możliwe i może przynieść pewne straty do Twoich pieniędzy nie gwarantuje zysków co miesiąc Musisz związać się tc po subskrybowaniu i korzystaniu z mojej usługi. FKLI FCPO TRADING. I am poprzednio częsty przegrany w Malezji FKLI i FCPO stracił pieniądze, aż moje zaufanie ucichło na dole To było smutne doświadczenie. Jestem pracowitym przedsiębiorcą Uczę się podstawowej analizy i analizy technicznej, aby być sukcesem handlowym Moim zdaniem, jeśli ja włożyłem wiele wysiłku, wygrywanie pieniędzy powinno być łatwym zadaniem Nawet zanim zacząłem, papier na chwilę, by przetestować moją metodę Oczywiście wyniki papierowe były fantastyczne W końcu zaryzykowałem na prawdziwe transakcje futures. Na początku handlu , Wygrałem i straciłem pieniądze I myślę, że to było całkiem normalne nie martwiłem się o utratę transakcji, ponieważ moja stolica wciąż wystarcza, aby kontynuować swoją podróż handlową Widzisz, mężczyźni są chciwi Zacząłem marzyć, aby zarobić duże pieniądze, większe miejsce Seria katastrofalnych transakcji straciła prawie wycierane moje konto Wtedy zacząłem wątpić w moją zdolność do sukcesu handlowca. W celu kontynuowania handlu, wyszczerzyłam trochę moich oszczędności, aby sponsorować mój handel liczę Z pozycji handlowej przełączyłem się na intraday Scalping i swing trading stało się moim mottem Tym razem pomyślałem, że DAY TRADE może szybko zarobić pieniądze, które mogę łatwo odzyskać z powodu strat handlowych, może za parę dni Szczerze mówiąc to był NAIVE myślący kontynuuj moją przygodę handlową, udając jak eksperta Intraday Ostatecznie, to nie trwało długo zanim prawie kena wycierane ponownie. I czytałem setki ksiąg handlowych, uczęszczał kursów handlowych, rozmawiał z wieloma przedsiębiorcami, słuchał wielu ekspertów, porady I upewniał się Mam rozbudowany plan handlowy, prawidłowe zlecenie stop loss, upewniałem się, że wszystko jest w porządku przed jakimkolwiek handlem Wyniki są takie same, tracąc, tracąc i tracąc Więc co to jest HELL się nie uda Dlaczego wielu ludzi bez odpowiedniego planu handlowego może wygrać Zrobiłem to, co mogłem, a wciąż straciłem pieniądze. Chciałbym winić rynek, brokera, jakieś złe spekulanty na rynku dla mojej przegranej. Ale prawda jest taka, że ​​jestem winna. Jeśli nadal nie mogę sobie sprawę, że to była moja wina, Kiedykolwiek zarabiamy na rynku. W rzeczywistości dowiaduję się mojego pomyłki z kilku handlarzy ze społeczności internetowej I nadal uczę się codziennie Chętnie nauczą mnie i wskazują mój błąd bez pobierania żadnych opłat Tak, bezpłatnie Dlatego ja rozpoczął się ten blog, aby dostarczyć platformy dla wszystkich handlowców, którzy są tymczasowo na skrzyżowaniu, czy zrezygnować lub kontynuować w tym okrutnym miejscu handlu, aby dzielić się swoimi problemami tutaj Doświadczeni i wygrywający handlowcy powinni doradzić tutaj bezpłatnie transakcja please. Trend Trader Jestem po prostu wierzący w trend, 100 wierzę w mój prosty system handlu mechanicznego Zobacz mój pełny profil. Email lub rozmawiać ze mną przez. Blog Archive. The informacji opublikowanych w tym blogu jest przeznaczony wyłącznie do celów edukacyjnych i nie mogą być interpretowane jako zachęty do zawierania kontraktów Nie przyjmujemy żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek bezpośrednie lub pośrednie straty wynikające z korzystania z informacji pochodzących z tego bloga. FCPO Trading 6 porad, aby myśleć jak PRO. Ta transakcja FCPO artykuł jest dość długi, że podjąłem inicjatywę, aby przekazać je w kilku rozdziałach, śledzić ten artykuł do końca, aby stać się profesjonalnym handlowcem FCPO. Istnieją różnice między profesjonalnym handlowcem a amatorem, nie mając doświadczenia w tym, jak myślą i biorą DZIAŁANIA. Jakie są różnice. Główną różnicą jest to, jak dane rynkowe są wyodrębniane i oceniane Jak dokładna jest nasza analiza, zależy od tego, jak myślimy, tj. Naszej zdolności umysłowych i przekonań. Jaki jest sposób myślenia i wiara, który prowadzi nas do stać się profesjonalnym handlowcem.1 Handel FCPO nie jest skomplikowany Ale łatwy. Na pierwszym krokiem jest posiadanie NAKED CHART Usuń wszystkie wskaźniki. Zawsze zastanawiam się, dlaczego ten niedoświadczony przedsiębiorca używa wskaźników nadmiernie lub używając robota handlowego, co utrudni ich poznanie bardzo podstawy wiedzy na temat handlu FCPO. Ta praktyka przy użyciu wskaźników z pewnością nie pomoże Ci być dochodowym Zbyt wiele wskaźników sprawi, że ślepy na najlepszą analizę To spowoduje, że nie będziesz w stanie o zobacz strukturę rynku. Aby odnieść sukces w handlu FCPO, musisz być zdyscyplinowany Ale to nie znaczy, że powinniśmy zrobić to zbyt skomplikowane z wykorzystaniem nadmiernych wskaźników lub handlu robotami. Najlepszym narzędziem do sukcesu w FCPO jest umiarkowana grafika tj. świeczka naga karta z naszym umysłem analizującym rynek i handlarzy.2 Jaka jest strategia w FCPO Trading.2 1 Zrozumienie podstawowych olejów sojowych, Ringgit, danych MPOB. Powyższe dane odtwarzają rynek pcart. in FCPO Może to pomóc nam jakiś pomysł na ruch albo znowu nieprzyjemny. Jednak proszę zauważyć, że rynek FCPO reaguje ze względu na zbieranie danych nie tylko 1 dane W związku z tym wciąż ważne jest, abyśmy zrozumieli rynek FCPO poprzez nagą analizę wykresu. Jednak przez nagą analizę wykresu, możemy zrozumieć ruch FCPO Wielcy gracze w FCPO będą analizować podstawowe i przekłada się to na narysowanej analizie wykresu.2 2 Korzystanie z różnych ram czasowych TF W oparciu o doświadczenia zawodowy przedsiębiorca uznaje gdy istnieją różne typy przedsiębiorcy w różnych terminach. Ci, którzy myślą jak profesjonalny przedsiębiorca, muszą być świadomi i skupić się na antykach i zachowaniu innych podmiotów gospodarczych za pośrednictwem nago grafiki graficznej Następnie będą mogli podsumować trend rynkowy jako podstawę wprowadzania na rynek. Jeśli chcesz zostać dziennikiem FCPO, otwórz i zamknij swoją pozycję w tym samym dniu, należy zastosować większe TF, takie jak TF Daily, TF60 i TF5.Don t powtarzać te same błędy popełnione przez innych przedsiębiorców, że tylko ma ograniczoną analizę SINGLE TF. Jest to fakt, że wszystkie TF są ważne z punktu widzenia profesjonalnego handlowca. Możemy zdobyć cenne informacje na temat tego, jak inni handlowcy zajmują swoje miejsce na rynku, gdzie potencjalnie moglibyśmy ich zatrzymać SL i gdzie biorą zyski. Zacznij się, na jakim poziomie w różnych TFs funkcjonuje jako wsparcie i opór3. Trzymaj emocje pod kontrolą. W naszych poprzednich artykułach omówiliśmy znaczenie emocji i psycho logy w handlu Faktem jest, że od początku handlu, wiele amatorskich niedoświadczonych handlowców FCPO popełnia takie same błędy. Prawdą jest, że nikt nie potrafi zniweczyć emocji i strachu. Jako przedsiębiorca musimy zadbać o to, aby nasze emocje były pod kontrolą Powinniśmy mieć plan handlowy dla FCPO.3 1 Dokładne zarządzanie pieniędzmi na potrzeby handlu FCPO. Większość podmiotów gospodarczych naraża wysokie ryzyko na ich margines transakcji Jest to fatalne dla ich konta. Profesjonalny przedsiębiorca posiada zdyscyplinowaną procedurę zarządzania pieniędzmi, jak opisano poniżej. Inwestowanie nie więcej niż XX z konta handlowego na transakcję. Zabijanie na dzień nie powinno przekraczać XX. XX z zysków pobieranych z konta handlowego na miesiąc.3 2 Ogranicz liczbę transakcji. Większość niedoświadczonych przedsiębiorców nie ogranicza ich transakcji i przechodzi na pełny które są śmiertelne i zepsuły ich konto dużo. Naszym celem jest zysk w długim okresie czasu. Dlatego też musimy być na otwartej pozycji, jeśli przypadkowo, wygrana jest wysoka długie a nasza analiza idzie w parze z ruchem na rynku Aby móc prawidłowo przeanalizować potrzebujemy planu handlowego, który ma własne strategie i zasady i DOŚWIADCZENIE. Niestety, wielu przedsiębiorców ignoruje plan handlowy i pośpiesznie analizuje warunek rynkowy i wchodzi na rynek w oparciu o samemu doświadczeniu. Jest bardziej aktywny ktoś jest i zobaczyć na rynku profesjonalnie, tym wyższa szansa na wygraną. Mając wiedzę z teorii samodzielnie, nie wystarczy być ekspertem w handlu.4 Czy Twój dokument handlowy FCPO i czasopismo. zalecenia w tym artykule nie są użyteczne, jeśli nie zastosujesz się do naszych wskazówek. Więc jeśli chcesz rozwijać profesjonalny sposób myślenia i handlu FCPO, musisz zapoznać się ze wszystkimi działaniami. Jakie są Twoje zapisy z planu handlowego FCPO i dziennika , można się nauczyć w następnym artykule Dalsze FCPO Trading. FCPO Trading Journal jako codzienną księgę dla przedsiębiorcy. Bardzo niewielu handlowców jest wystarczająco zdyscyplinowany, aby produkować długoterminowy plan handlowy. Może to być learnt. If chcemy osiągnąć nasz cel w FCPO Trading, nasza wiara i poziom pewności siebie również wzrosną Na tym poziomie będziemy dokumentować nasze działanie i nasz system handlowy, który wykorzystaliśmy, dopóki nie zobaczymy pozytywnej transakcji handlowej. wykryć jaki system handlowy pracuje dla nas i powinniśmy docenić ten system handlowy i odpowiednio go udokumentować. Poza tym powinniśmy również udokumentować graficzne zrzuty ekranu z wieloma TF, więc kiedy zobaczysz tę samą szansę, REACT ACCORDINGLY Zacznij robić zakupy w czasopiśmie teraz. Pomoże Ci to być odpowiedzialnym za własne działania i tak, abyś mógł się nauczyć od swoich błędów. Tylko przez posiadanie czasopisma handlowego będziesz miał konfidencję do realizacji planu handlowego, ponieważ już udokumentowałeś je prawidłowo w swoim dzienniku.5 Rozwiń rutynę handlową FCPO. Jeśli nie masz jasnego planu handlowego, tego typu przedsiębiorca spędza więcej czasu na ekranie, aby wejść na rynek i przeprowadzić analizę rynku sis. Make to zwyczaj, aby codziennie czytać dziennik handlowy, abyś mógł zapamiętać wszystkie zasady i system handlowy, które zorganizowałeś i sprawi, że przynoszą zyski. Spójrz na te wszystkie pytania. na boki. Która konfiguracja transakcji, którą oferuje rynek. Czy transakcja handlowa ma potencjalny wpływ na zyski lub straty. Wszystkie te pytania powinny być zadawane osobiście i należy myśleć przed wykonaniem jakichkolwiek pozycji na rynku.6 Czy strategiczne transakcje FCPO to jest korzystne. Przed wykonaniem planu handlowego, powinieneś być ekspertem i opanować strategię handlową, którą zamierzasz użyć. Jeśli nie przeanalizujesz, co się dzieje na rynku i dostosuj nasze myślenie do ruchu rynkowego, stosuj nasza strategia lub system handlowy umiarkowanie nie będzie opłacalna z rynku i stanie się profesjonalistą w handlu FCPO. To wszystko nasze 6 wskazówek, jak myśleć jak profesjonalny handlowiec Nigdy się nie nudzić i zrezygnować z uczenia się FCPO tradin g, ponieważ na każdy wielki skok wszystko zaczęło się od małego kroku I nie zapominaj o psychologii i utrzymuj swoje emocje pod kontrolą, wtedy tylko ty się uda w handlu FCPO Happy learning. Leave komentarz Follow us here. Leave a Odpowiedź Anuluj odpowiedź.

No comments:

Post a Comment