Monday 4 December 2017

Commodity trade option 32 3


PRZEWODNICZĄCA: pr7166-15 CFTC zatwierdza propozycję wprowadzania zmian w celu zmiany wyłączeń od preferencji handlowych poprzez zmniejszenie pewnych wymogów w zakresie sprawozdawczości i rejestrowania dla użytkowników końcowych Washington, DC Komisja ds. Transakcji Futures Commodity Futures (Komisja) zatwierdziła dziś opinię publiczną na temat proponowanego przepisu, oraz wymagania dotyczące rejestrowania kontrahentów transakcji handlowych, które nie są ani dealerami transakcji swapowych, ani głównymi uczestnikami wymiany (nie-SDMSP), w tym handlowymi użytkownikami końcowymi, którzy prowadzą transakcje handlowe w związku z prowadzoną działalnością. Jednomyślne głosowanie przeprowadzono seriatim. Proponowane zasady zostaną otwarte do publicznego komentowania przez 30 dni po opublikowaniu w Federalnym Rejestrze. W odniesieniu do sprawozdawczości Komisja proponuje wyeliminowanie formularza do rocznego wymogu dotyczącego sprawozdawczości w sprawie informacji o niezbyt zgłoszonych wariantach handlowych w rozporządzeniu Komisji 32.3 (b). Zamiast tego niebędący SDMSP musiałby wystosować powiadomienie do działu ds. Nadzoru rynku (DMO) w ciągu 30 dni po wejściu w opcje handlowe (niezależnie od tego, czy został zgłoszony czy nieudokumentowany), które mają łączną wartość nominalną przekraczającą 1 miliard w dowolnym kalendarzu rok lub alternatywnie nie-SDMSP przekazałby DMO powiadomienie drogą elektroniczną, że rozsądnie spodziewa się, że jest to zgłoszone lub nieopublikowane, o łącznej wartości nominalnej przekraczającej 1 mld euro w dowolnym roku kalendarzowym. Ponadto Komisja proponuje, aby w żadnym przypadku nie-SDMSP nie podlegały wymogom sprawozdawczym dotyczącym części 45 w związku z ich warunkami handlowymi. W odniesieniu do części 45 rejestrowania opcji handlowych, nie-SDMSP wymagałoby jedynie spełnienia obowiązujących przepisów w pkt 45.2, z zastrzeżeniem, że nie-SDMSP musiałby uzyskać identyfikator podmiotu prawnego (LEI) zgodnie z art. 45.6 i dostarczyć takich LEI do kontrahenta SDMSP. Ponadto Komisja proponuje zmianę rozporządzenia Komisji 32.3 (c), aby wyeliminować odniesienie do wymogów dotyczących pozycji obowiązujących obecnie w 151. Ostatnia aktualizacja: 30 kwietnia 201817 CFR 32.3 - opcje handlowe. xA7 32.3 Opcje handlowe. a) Z zastrzeżeniem ustępów (b), (c) i (d) niniejszego ustępu, przepisy ustawy, w tym wszelkie przepisy, rozporządzenia lub zarządzenia Komisji, w przeciwnym razie mające zastosowanie do innych swapów nie mają zastosowania, a każda osoba lub grupa osób może oferować możliwość zawierania, zawierania, potwierdzania, utrzymywania pozycji lub prowadzenia innej działalności związanej z jakąkolwiek transakcją w handlu międzypaństwowym, która jest transakcją opcjonalną, pod warunkiem że: (1 ) Taką transakcję opcji towarowych należy zaoferować osobie, która ma uzasadnione podstawy, aby sądzić, że transakcja jest oferowana osobie, której opisano w ustępie (a) (2) niniejszej sekcji. Ponadto oferent musi: (i) kwalifikowalny uczestnik kontraktu. zgodnie z definicją w sekcji 1a (18) ustawy, która jest wspólnie zdefiniowana lub interpretowana przez Komisję i Komisję Papierów Wartościowych i Giełd lub rozszerzona przez Komisję zgodnie z sekcją 1a (18) (C) ustawy lub (ii) A producent, podmiot przetwarzający lub handlowy użytkownika lub handlowca zajmujący się towarem będącym przedmiotem transakcji opcji towarowych lub produktów lub produktów ubocznych, a oferent oferuje lub wchodzi w transakcję opcji towarowych wyłącznie w celach związanych do jego działalności jako takiej (2) Odbiorca musi być producentem, przetwórcą lub użytkownikiem handlowym lub handlowcem zajmującym się towarem, który jest przedmiotem transakcji opodatkowania towaru, lub produktów lub produktów ubocznych, i takiego jest oferowana lub zawierająca transakcję opodatkowania towarów wyłącznie dla celów związanych z jego działalnością jako taka i (3) opcja towaru musi być fizycznie rozliczona, tak więc w przypadku skorzystania z opcji mogłoby to spowodować sprzedaż f towarów zwolnionych lub rolnych w celu natychmiastowego lub odroczonego wysyłki lub dostawy. (b) W przypadku transakcji z opcją dotyczącą towarów, zawartej zgodnie z ustępem (a) niniejszego ustępu, każdy kontrahent, który nie jest sprzedawcą swapu lub głównym uczestnikiem wymiany, otrzymuje identyfikator podmiotu prawnego zgodnie z punktem xA7 45.6 niniejszego rozdziału, jeśli kontrahent do transakcji jest dealerem swapu lub głównym uczestnikiem wymiany. i dostarczyć taki identyfikator podmiotu prawnego do dealera wymiany lub głównego kontrahenta wymiany swapu. c) W odniesieniu do transakcji z opcją dotyczącą towarów, zawartej zgodnie z ustępem (a) niniejszej sekcji, każdemu kontrahentowi z opcją transakcji stosuje się w takim samym zakresie, w jakim takie postanowienia będą miały zastosowanie do takiej osoby w związku z jakimikolwiek innymi transakcjami zamiany : (1) Część 20 (Przeniesienie dużych sprawozdań dla podmiotów gospodarczych) niniejszego rozdziału (2) podczęść J część 23 (obowiązki dealerów wymiany i głównych uczestników wymiany) niniejszego rozdziału (3) sekcje 23.200. 23.201, 23.203 i 23.204 podsekcji F części 23 (wymagania dotyczące sprawozdawczości i zapisu dla dealerów wymiany i głównych uczestników wymiany) niniejszego rozdziału oraz (4) sekcja 4s (e) ustawy (wymogi kapitałowe i marża dla dealerów zajmujących się sprzedażą części zamiennych i głównych Uczestnicy Swapu). d) Każda osoba lub grupa osób, które mają zamiar zawarcia, zawarcia, potwierdzania realizacji, utrzymania lub prowadzenia innej działalności związanej z transakcją opcji towarowych w handlu międzypaństwowym, zgodnie z ustępem (a) niniejszego ustępu, pozostają objęte częścią 180 (Zakaz manipulacji) i xA7 23.410 (zakaz oszustw, manipulacji i innych nadużyć) niniejszego rozdziału oraz przepisy dotyczące zapobiegania, przeciwdziałania manipulacjom i egzekwowania przepisów sekcji 2, 4b, 4c, 4o, 4s (h) (1) (A), 4s (h) (4) (A), 6, 6c, 6d, 9 i 13 ustawy. e) Komisja może wydać nakaz. na pisemny wniosek lub z urzędu, zwolnić każdą osobę. bezwarunkowo lub na zasadzie warunkowej, na zasadzie tymczasowej lub innej, z wszelkich postanowień niniejszej części oraz z przepisami ustawy, w tym z wszelkimi przepisami, rozporządzeniami lub nakazami Komisji, w inny sposób stosowanymi do innych swapów. inne niż xA7 32.4. część 180 (Zakaz manipulacji), oraz xA7 23.410 (Zakaz manipulacji oszustwami, manipulacji i innych nadużyć) niniejszego rozdziału, a także przepisy dotyczące zapobiegania, przeciwdziałania manipulacji i egzekwowania przepisów sekcji 2, 4b, 4c, 4o, 4s ( h) (1) (A), 4s (h) (4) (A), 6, 6c, 6d, 9 i 13 ustawy, jeśli uzna, według własnego uznania, że ​​nie byłoby sprzeczne z interes publiczny w celu przyznania takiego zwolnienia. Jest to lista sekcji Stanów Zjednoczonych, Statutów, Prawa Publicznego i Dokumentów Prezydenckich, które dostarczają władzy prawodawczej dla tej części CFR. Nie gwarantuje się dokładności ani aktualności, chociaż codziennie odbywa się odświeżanie bazy danych. Więcej ograniczeń dokładności opisano w witrynie GPO. Kod Stanów Zjednoczonych: Tytuł 7 - ROLNICTWO Komisja ds. Rynku Obrotu Futrami Towarowymi (Komisja lub CFTC) wyda ostateczną zasadę zmiany wyłączeń z tytułu ograniczeń handlowych w przepisach Komisjiaposs, jak opisano w niniejszym dokumencie, w odniesieniu do następujących obszarów tematycznych : Wymogi dotyczące sprawozdawczości dla kontrahentów transakcji handlowych, którzy nie są dealerami swapu lub głównymi uczestnikami transakcji swap, zachowując zapotrzebowanie na kontrahentów opcji handlowych, którzy nie są dealerami swapu lub głównymi uczestnikami wymiany i niektórymi nieistotnymi zmianami.3 Ways Opcje towarowe Handel różniące się od opcji na akcje Im ogromny wentylator obrotu towarowego opcji. I ty też powinieneś być. Ale istnieją pewne niuanse przy handlu towarami, które musisz wziąć pod uwagę, jeśli zamierzasz ruszyć z kapitału trochę daleko od akcje. Te trzy różnice są najważniejszymi pojęciami, które mogą zrozumieć, ponieważ mogą potencjalnie zmienić sposób handlu tymi instrumentami. Obawa w obydwu kierunkach Jeśli istnieje jedna rzecz, aby dowiedzieć się więcej na temat opcji, każda umowa będzie miała inną zmienność implikowaną. Można wyobrażać implikowaną zmienność w różnych strajkach, patrząc na zmienność skośności. Poniżej znajduje się obraz z LiveVol pokazujący spadek zmienności dla SPY June Opcje: Zauważ, że w miarę spadania strajku, wzrasta implikowana zmienność w każdym kontrakcie. Wynika to z faktu, że podmioty gospodarcze opowiadają się za ubezpieczeniem na wypadek kradzieży tajnych, a większość hederów w akcjach jest obawiała się, że spadają. Porównaj to ze zmiennością nachylenia dla opcji GLD June: Zamiast ukosu teraz mamy uśmiech. Co tu się dzieje Sprowadza się do postrzegania ryzyka. Inwestorzy kapitału obawiają się spadku akcji. Ale w towarach takich jak złoto, olej, soja i waluty postrzeganie ryzyka jest dwukierunkowe. Oznacza to, że ryzyko ogona może być po obu stronach. Zastanów się nad olejem - jeśli zobaczymy 20-krotny ruch ropy naftowej w bardzo krótkim czasie, co miałoby znaczący wpływ na różne aktywa. Więc kiedy hedery i spekulanci wychodzą na opcje towarowe, obawiają się silnych ruchów w dowolnym kierunku. To zmienia zestaw strategii stosowany w handlu towarami - żelazne kondory stają się bardziej atrakcyjne, podobnie jak sprzedaż sprzedaży po ekstremalnych ruchach. Towarzystwa mają różne ryzyko związane z wydarzeniem Jedyne akcje mogą być napędzane aktualizacjami, obniżeniem stawek, zarobkami, zdarzeniami FDA, sprzedażą przez osoby trzecie, aktualizacjami, instytucjonalnym wyrównywaniem, korelacją międzybranżową, taką samą sprzedażą sklepu. lista może się kontynuować. To zwiększone ryzyko daje wyższą potencjalną nagrodę - i dla tych, którzy chcą uzyskać bardziej konserwatywne, indeksy handlowe lub indeksy futures mogą złagodzić to ryzyko. W przypadku opcji towarowych ryzyko, które napędza ruch, jest zupełnie inne niż to, co napędza akcje. Może to być oparte na raportach zaopatrzenia lub zmian stóp procentowych przez banki centralne. Ponieważ ryzyko jest różne, może dać Ci możliwość dywersyfikacji transakcji przed różnymi zagrożeniami. Może to mieć kluczowe znaczenie przy znajdowaniu najlepszych ofert handlowych. Handlowcy opcji towarowych to inna rasa Pamiętaj, sprowadza się do postrzegania ryzyka. Dlaczego jest to ryzyko dwukierunkowe Ponieważ motywacja na rynku towarów różni się zupełnie od zapasów. Joe farmer musi sprzedawać swoje soje. Firma Spacely Sprocket musi zabezpieczyć ryzyko związane z Euro. ZeroHedge musi kupić więcej srebra w celu zwalczania manipulatorów. W przeciwieństwie do zasobów - dla 95 osób, inwestycja jest kluczowym pojęciem. Chcą kupić akcje w firmach. Kontrast, że złoto i olej: nie ma przepływów pieniężnych z tych. Z punktu widzenia strukturalnego są to inwestycje. Ponieważ potrzeby tych rynków są różne, wymagania tych rynków są różne. Co się dzieje teraz. W miesiącach letnich widzę dwie możliwości. Albo ryzyko związane z imprezami (EurozoneChina) ma powrót, czy nie. Jeśli otrzymamy pierwszy scenariusz, wtedy korelacje będą zapełniać się wśród zapasów i będzie to gra makra znowu. Jeśli drugi przyjdzie, wtedy letnia zmienność i płynność w akcje będą maleć. Tak czy inaczej, handel towarami na rynku rzeczywiście wraca do mojego arsenału handlowego na najbliższe kilka miesięcy. Steven Place jest założycielem i głównym przedsiębiorcą w inwestycjach16 CFR 32.4 - oszustwo związane z transakcjami opcji towarowych. xA7 32.4 Oszustwo związane z transakcjami opcji towarowych. W ramach lub w związku z ofertą zawierania transakcji, potwierdzeniem lub realizacją jakiejkolwiek transakcji z towarem, niezgodność z prawem dla jakiejkolwiek osoby bezpośrednio lub pośrednio: a) oszukiwanie, oszustwo lub próba oszukiwania (b) robić lub przyczyniać się do jakiegokolwiek innego fałszywego zgłoszenia lub oświadczenia lub powodować, aby osoby te zgłosiły fałszywe dane lub (c) oszukują lub próbują oszukać inną osobę w jakikolwiek sposób. Jest to lista sekcji Stanów Zjednoczonych, Statutów, Prawa Publicznego i Dokumentów Prezydenckich, które dostarczają władzy prawodawczej dla tej części CFR. Nie gwarantuje się dokładności ani aktualności, chociaż codziennie odbywa się odświeżanie bazy danych. Więcej ograniczeń dokładności opisano w witrynie GPO. Kod Stanów Zjednoczonych: Tytuł 7 - ROLNICTWO Komisja ds. Rynku Obrotu Futrami Towarowymi (Komisja lub CFTC) wyda ostateczną zasadę zmiany wyłączeń z tytułu ograniczeń handlowych w przepisach Komisjiaposs, jak opisano w niniejszym dokumencie, w odniesieniu do następujących obszarów tematycznych : Wymogi dotyczące sprawozdawczości dla kontrahentów transakcji handlowych, którzy nie są dealerami swapu lub głównymi uczestnikami wymiany informacji dotyczących rejestrowania wymogów dotyczących kontrahentów transakcji handlowych, którzy nie są dealerami swapu lub głównymi uczestnikami wymiany i niektórymi nieistotnymi zmianami.

No comments:

Post a Comment